تور افریقای جنوبی

تور افریقای جنوبی,قیمت تور افریقای جنوبی,تاریخ تور افریقای جنوبی

تور افریقای جنوبی

تور افریقای جنوبی,قیمت تور افریقای جنوبی,تاریخ تور افریقای جنوبی

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن موافقت نامه‌ ای است که به برداشته شدن مرز بین ۶ کشور اروپایی انجامید و امکان مسافرت بدون روادید بین این کشورها را فراهم کرد. این پیمان در سال ۱۹۸۵ بین پنج کشور اروپای غربی به امضا رسید و کشورهای دیگر به تدریج به این پیمان ملحق شدند و در حال حاضر ۲۶ کشور اروپایی از قوانین این پیمان پیروی می‌کنند. موافقتنامه شینگن  در سال ۱۹۸۵در لوکزامبورگ از سوی بلژیک ، فرانسه ، آلمان غربی، هلند و لوکزامبورگ به امضا رسید. تمام کشورهای اتحادیه اروپا بجز بریتانیا و ایرلند وارد این پیمان شده‌اند و در حال حاضر  ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن هستند.

این ۲۶ کشور عبارت اند از:  اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ،  استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ،  لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس .

 

یکی از فعالیت های سایت ویزا ما ,اخذانواع ویزا  شامل ویزای شینگن بصورت کوتاه مدت یا ویزای مالتیپل شینگن یا ویزای مولتیپل (یک ساله ، دوساله ، سه ساله ، چهار ساله) و توریستی ، اخذ ویزای آمریکا ، اخذ ویزای کانادا ، اخذ ویزای انگلیس و اخذ ویزای استرالیا بصورت کاملا تضمینی و فوری در کمترین زمان با قیمت مناسب توسط تیم متخصص  به عمل می آید.همچنین شما ما میتوانیم  ویزای فرانسه ، ویزای پرتغال ، ویزای ایتالیا ، ویزای یونان ، ویزای آمریکا ،  ویزای آلمان ، ویزای سوئد ، ویزای نروژ ، ویزای سوئیس ، ویزای دانمارک ، ویزای لهستان ، ویزای اسلواک ، ویزای اسپانیا ، ویزای هلند  را بصورت تخصصی برای شما اخذ کنیم.

نکته خیلی مهم در رابطه با مدارک شینگن : دلیل گرفتن مدارک از متقاضیان توسط سفارت خانه ها اثبات داشتن وابستگی شما در داخل ایران است. لذا تمام مدارک برای همه سفارت ها بصورت کلی شامل مدارک شناسنامه ای ، شغلی ، ملکی ، بانکی ، تراول هیستوری و … است. حال شما اگر بعضی مدارک را نداشتید مشکلی نیست اجباری به تهیه همه موارد نیست ولی اگر  بیشتر از این مدارک داشتید مطمنا به پرونده کمک میکند و سعی کنید تمام آنچه را دارید ارائه دهید . در زیر بصورت کلی مدارک شغلی ارائه شده است و برای دیدن لیست هر سفارت میتوانید از منوی سمت راست نسبت به دیدن مدارک مورد نیاز هر سافتر اقدام نمایید.

۲ قطعه عکس

اصل پاسپورت با ۷ ماه اعتبار به همراه گذرنامه های قبلی

 شناسنامه

معرفی شغل مسافر در سربرگ محل کار/شرکت شده : الف: پزشکان:پروانه مطب،پروانه دائم پزشکی،کارت نظام پزشکی و نامه اشتغال به کار ب:وکلا:پروانه وکالت ج:مشاغل دولتی:حکم کارگزینی،آخرین فیش حقوقی و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی،آخرین لیست بیمه د:بازنشسته ها:ارائه حکم بازنشستگی،ارائه آخرین لیست بیمه وارائه آخرین فیش حقوقی ه:مشاغل غیر دولتی:گواهی اشتغال بکار از شرکت مربوطه با ذکرمدت اشتغال،میزان حقوق دریافتی،تاییده مرخصی،آخرین لیست بیمه وارائه اصل آخرین روزنامه رسمی آن شرکت و:درصورت خویش فرما بودن:جواز کسب/آگهی تاسیس و مدارک مربوط به شرکت ز:دانش آموزان،دانشجویان،معلمان،اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه (اصل نامه اشتغال به کار) + پرینت حساب بانکی به انگلیسی در ۳ ماه گذشته از بانکی که در آن حساب دارید + گواهی تمکن مالی به لاتین از بانک با حداقل تمکن پنجاه میلیون تومان (در صورت داشتن حساب سپرده باید حداقل موجودی پنجاه میلیون تومان باشد) * جهت ارائه پرینت حساب به سفارت زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر ۵ روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد + اصل و ترجمه سند مالکیت + اصل و ترجمه مدارک شغلی،ملکی و مالی همسر برای خانم هایی خانه دار که بدون همسر سفر میکنند.*

بیمه نامه مسافرتی ۱۵ روزه با پوشش حداقل ۳۰۰۰۰ یورو در محدوده ویزای شنگن  .

فرم درخواست ویزای امضاء شده  .

رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل.

آموزش خصوصی دفاع شخصی

دفاع به کارهایی گفته می‌شود که شخص برای حفاظت از خود یا دیگران به‌کار می‌برد. دفاع فیزیکی به‌ معنای استفاده از نیروی فیزیکی برای مقابله با یک تهدید خشونت‌آمیز است.به دفاع شخصی گفتاری تشنج زدایی می گویند.

آموزش دفاع شخصی در سراسر جهان فراگیر شده است و بسیاری از مدرسان هنرهای رزمی کلاس‌های دفاع شخصی مختلفی را برگزار می‌کنند. درحالی‌که تمام آموزش‌های دفاع شخصی  را می‌توان استدلالی نسبت به برخی از برنامه‌های کاربردی برای دفاع شخصی دانست. سیستم‌های غیرنظامیِ مدرن ارتشی، مانند سیتما، کراوماگا، دیفندو

سیستم‌های فراگیر دفاع شخصی، مانند وینگ چون کونگ فو، آیکیدو، جوجیتسوی آلمانی، جودو

سیستم‌های دفاع در برابر اقدام به تجاوز برای زنان

سیستم‌های دفاع شخصی براساس واقعیت، مانند RBSD

هشدارِ شخصی، یک راه برای درخواست دفاع از دیگران است. زنگ شخصی، نوعی دستگاه کوچک دستی است که صدای بلند، قوی و نافذ دارد و توجه دیگران را به شما جلب می‌کند.

برای یاد گرفتن دفاع شخصی بسیار مهم است که استاد خوبی برای خود در نظر بگیرید,اگر استاد شما از دانش کافی برخوردار نباشد شما فقط وقت خود را تلف میکنید.

طراحی لوگو

خدمات گرافیکی شامل چه مواردی میشود

کارت ویزیت :

کارت ویزیت در کلامی رسا، وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما. کارت ویزیت این وظیفه را برعهده دارد و هیچ وظیفه عمده دیگری برای شما به طور مستقیم بازی نمی کند.طراحی کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم استفاده نمی شود. اما شاید بتوان گفت به دلیل اینکه اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت

لوگو :

استفاده از تصویر برای القای  یک مفهوم  به سالیان دور باز می گردد و در طول زمان تغییر و تحول زیادی در آن پدید آمده. از استفاده ی نقوش و تصاویر در خط هیروگلیف تا اشکال و تصاویری که در حکاکی ها استفاده می شدند. همواره از تصاویر به عنوان یک المان برای بیان مفهومی خاص استفاده میشد. این نشانه ها از علائم اولیه روی پرچم گرفته تا شکلهایی برای مشخص کردن مالکیت دام ها و حک علایمی بر روی حصار و قلعه و ابزار جنگی و کاربرد داشته است. تمام این نمونه ها وظیفه ای نزدیک به لوگو را ایفا میکرد. اما لوگوتایپ، از ریشه یونانیِ به معنی کلمه وحک کردن یا مهر زدن گرفته شده است
امروزه طراحی لوگو را به معنی نشانه، نشانواره همچنین نامواره می شناسند. البته گاهی نیز به اشتباه به لوگو آرم میگویند که این دو با هم متفاوتند
لوگو می تواند ترکیبی از حروف، نشانه ها و نماد باشد. لوگو چهره و مشخصه ی یک برند است. بنابراین طراحی لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد
 
تراکت:
 

تراکت برگه‌ ای بصورت چاپ شده و تانشده است که برای خبر دادن به مردم برای اتفاق افتادن یک رویداد خاص یا سمینار یا ایده‌های استارتاپی یا معرفی محصول خاص استفاده می‌شود. تراکت تبلیغاتی بیان‌کننده خبری ساده یا پیامیست که به راحتی می‌توان آن را منتقل کرد.

چاپ تراکت تبلیغاتی معمولاً بر روی کاغذی در سایز ۱۴٫۵ در ۲۱ انجام می‌شود و هزینه چاپ در این سایز بسیار پایین است. تراکت‌های تبلیغاتی سایز ثابتی ندارند و میتوان در هر سایزی طراحی تراکت تبلیغاتی را انجام داد . معمولاً تراکت‌های تبلیغاتی را بصورت یکرو طراحی و چاپ می‌شود و لی باز نسبت به سلیقه مشتری قابل دورو طراحی و چاپ شدن می‌باشد.

کاتالوگ:

 به مجموعه گردآوری شده از محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت یا یک موسسه با ریزترین اطلاعات مورد نیاز برای فروشنده یا واسطه آن کالا یا خدمات گفته می شود.

در واقع طراحی کاتالوگ ها برای اشخاصی که رابط میان تولید کننده و مصرف کننده می باشند، تهیه می گردد. این اشخاص خریداران عمده یا کسانی هستند که نقش مثلا فروشنده یا مغازه دار، نقش واسطه میان ارائه دهنده خدمات و گیرنده خدمات مانند مثلا شرکت های مخابراتی و ...را بازی می کنند. کاتالوگ ها برای معرفی کالا یا خدمات به این اشخاص یا موسسات، تهیه می گردند و حاوی اطلاعاتی هستند که تنها به درد آنها می خورد و این اطلاعات لازم نیست برای مصرف کننده معنی و مفهومی داشته باشد.

چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی وسیله‌ای است که برای دوختن پارچه، چرم  بکار می‌رود. چرخ خیاطی در دوره انقلاب صنعتی جهت کم کردن کار دستی و سرعت بخشیدن به امر تولید اختراع شد. با اختراع چرخ خیاطی از حدود سال ۱۸۷۰ تا به امروز، تغییرات بسیار زیادی در صنعت دوخت و تهیه لباس انجام شد.

چرخ خیاطی از اجزای زیر تشکیل شده است.

ماسوره:قرقره کوچکی است که در بخش زیرین چرخ خیاطی قرار دارد.

ماکو: وسیله‌ای در ماشین بافندگی است که ماسوره بر روی آن قرار می‌گیرد؛ میله‌ای در چرخ خیاطی که قرقره بر روی آن قرار می‌گیرد.

پدال:در بیشتر چرخ خیاطی‌ها جهت چرخاندن چرخ خیاطی به کمک نیروی برقی که به دینام وارد می‌شود چرخ را به حرکت در میاورد.

چزخ خیاطی هم مانند تمامی محصولات دیگر برندهای مختلفی دارد که ما به معرفی سه برند از میان انها می پردازیم:

چرخ خیاطی مارشال,چرخ خیاطی ژانومه,چرخ خیاطی کاچیران

 

چرخ خیاطی مارشال یکی از بزرگترین و مشهورترین برندهای چرخ خیاطی در این است.

بطور کلی چرخ خیاطی های مارشال بر دو نوع خانگی و صنعتی بصورت ساده و دیجیتال می باشد.

البته نوع دیگری از آن در سایز کوچک جهت استفاده در سفر نیز وجود دارد .

مارشال یکی از بزرگترین تولید کنندگان چرخ خیاطی های مدرن میباشد.

دفتر مرکزی چرخ خیاطی مارشال در تایوان است اما این برند دفاتر و خط تولیدهای دیگری در سرتاسر جهان دارد.

بی شک  بزرگ ترین و محبوب ترین برند ایرانی چرخ خیاطی کاچیران است.

نیولایف , یاسمین , ژانینا و رز همگی از محصولات کاچیران هستند.

این برند تاکنون توانسته بیش از ده ها مدل چرخ خیاطی روانه بازار کند.

خوشبختانه چرخ خیاطی های کاچیران از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند به همین دلیل به بیش از ده ها کشور

جهان صادر میشوند و در این کشورها نیز همانند ایران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

کاچیران همانند دیگر برندهای نامدار دنیا در زمینه تولید چرخ خیاطی , خدمات پس از فروش بسیار گسترده ای ارائه میدهد.

ژانومه یکی از شرکت های ژاپنی تولید کننده چرخ خیاطی است که در سال 1921 میلادی در شهر توکیو - ژاپن تاسیس شد

ژانومه یکی از مشهورترین برندهای چرخ خیاطی میباشد که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

ژانومه دارای مدل های بسیار متعدد با قیمت های گوناگونی است

چرخ خیاطی ژانومه انواع مختلفی دارد اعم از : ژانومه نیوهم , ژانومه جنو , ژانومه اکسل , ژانومه الکترونیک و

البته اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی برای افراد مبتدی هستید ژانومه بهترین گزینه است 

اسباب بازی شانسی کودکان

اسباب بازی نوعی وسیله برای بازی کردن و سرگرم شدن کودکان و در برخی مواقع بزرگسالان است. اسباب بازی ها انواع مختلفی دارند و از جنس ها و مواد مختلفی تشکیل شده اند.

اسباب بازی ها در دو نوع استاندارد و غیراستاندارد تولید میشوند.

آنهایی که استاندارد هستند معمولا روی جعبه آن نشان پرچم کشور تولید کننده ثبت شده است. اسباب بازی ها ریشه ی ماقبل تاریخی دارند.

اسباب بازی ها ویژگی های گوناگونی دارند اما نخستین ویژگی آنها برانگیختن حس کنجکاوی کودک است,که باعث جذب کودک میشود.

اسبا بازی باید سوالات گوناگونی را در ذهن کودک ایجاد کند,یکی دیگر از شاخص ترین ویژگی های یک اسباب بازی نو بودن و مدرن بودن آن است. یادتان باشد اسباب بازی باید پاسخگوی سوالات و خلاقیت کودک شما باشد.

یکی از رایج ترین و محبوب ترین اسباب بازی ها , اسباب بازی شانسی است که باعث ایجاد شادی دوچندان در وجود کودک میگردد.کودک با دریافت اسباب بازی شانسی ,علاوه بر اسباب بازی صاحب خوراکی و سی دی شانسی میشود که این برای اون حسی بسیار دلپذیر است.

یادتان باشد اسباب بازی ها باعث تلف شدن وقت کودکان ما نمیشوند بلکه حس کنجکاوی و خلاقیت آنها را تقویت میکنند که این بسیار خوب و دلپذیر است.