تور افریقای جنوبی

تور افریقای جنوبی,قیمت تور افریقای جنوبی,تاریخ تور افریقای جنوبی

تور افریقای جنوبی

تور افریقای جنوبی,قیمت تور افریقای جنوبی,تاریخ تور افریقای جنوبی

باید ها و نباید ها در مورد وکیل در ترکیه

چگونه می شود ثبت شرکت موفق در ترکیه داشت ؟ آیا نیاز به وکیل در ترکیه دارم ؟ انواع ثبت شرکت در ترکیه چیست ؟

راه های پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه چیستند ؟ در این مقاله می خواهیم به همه این سوالات پاسخ دهیم، امیدواریم بعد از خواندن این مطلب بتوانید به نتیجه گیری خوبی در این زمینه ها برسید.

ثبت شرکت در ترکیه

سرمایه گذاری همیشه یک راه پر استرس و پر تنشی بوده اما با شرایطی که در ترکیه ایجاد شده می شود با خیالی آسوده دست به اینکار زد، البته که باید برای ثبت شرکت در ترکیه با برنامه ریزی جلو رفت اما دولت این کشور با تسهیلاتی که در این زمینه ارائه می کند باعث می شود که این امر آسان تر شود.

چرا ثبت شرکت در ترکیه انجام بدهیم ؟

ترکیه کشوری است که در این سالها شاهد رشد باورنکردنی بوده و کشوری با ثبات سیاسی است، ثبت شرکت در ترکیه شامل مزایایی مثل اخذ اقامت ترکیه هم می شود و نکته حائز اهمیتی که برای ما ایرانیان دارد این است که جمهوری ترکیه دارای قوانین مشابه جمهوری اسلامی در این زمینه می باشد.

انواع ثبت شرکت در ترکیه

همانند ایران، در ترکیه هم شرکت ها انواع دارند که عبارتند از : شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی، شرکت مختلط، شرکت تضامنی، موسسات مالی ( صرافی ) و  شرکت در مناطق آزاد ترکیه. بسته به نوع شرکت شما و سرمایه گذاری ای که مدنظر دارید باید یکی از شرکت ها را انتخاب کنید که هر کدام مزایا و معایب خود را نسبت به دیگر شرکت دارند.

شرکت با مسئولیت محدود در ترکیه

این نوع شرکت باید با حداقل یک نفر و حداکثر با 55 نفر ، ثبت و تاسیس شود؛ هزینه مورد نیاز برای ثبت و تاسیس شرکت با مسئولیت محدود 2100 دلار آمریکا می باشد (که دو حساب ارزی،یکی به نام شرکت و یکی به نام مدیر شرکت، افتتاح می شود) و طبق قوانین سهم هر سهامدار از سود و زیان شرکت بسته به میزان سهم این فرد حقیقی و یا حقوقی دارد و در صورت ورشکستگی شرکت، طلبکار تنها می تواند به اندازه سهام شرکت مطالبه کند و نه بیشتر از آن. مدیران این نوع شرکت می توانند از شهروندان ترکیه، اتباع خارجی و حتی طبق اساسنامه شرکت از کسانی به غیر از سهامداران شرکت باشند.

ثبت شرکت موفق در ترکیه

برای آنکه در این راه پر پیچ و خم موفق باشید نیاز است چند مساله را مدنظر کار خود قرار بدهید، اولین مساله این است که حتما از وکلای باتجربه و متخصص در زمینه تجاری خود کمک بگیرید و هیچ معامله تجاری را بدون مشورت با آنها عقد نکنید. باقی مسائلی که موفقیت شما را در ثبت شرکت در ترکیه رقم می زند مطالبی هستند که با تجربه کسب می شوند، به طور مثال شما باید بدانید برای آنکه تجارتی موفق در ترکیه را تجربه کنید باید بداند همیشه واقع بین باشید و از خیال بافی دوری کنید؛ اما شما می توانید به جای آنکه تمامی این مسائل را خود تجربه کنید از با تجربه ها در اینکار کمک بگیرید.

آیا به وکیل در ترکیه نیاز دارم ؟

امروزه مشاهده می کنیم که در کشور های مختلف هر خانواده یک وکیل دارد تا در موارد مختلف آنها را راهنمایی و همراهی کند. اما متاسفانه در بین ما ایرانیان به خاطر دخالت افراد غیر متخصص و مشاوره دادن های غلط و گمراه کننده، میزان مراجعه افراد به وکیل برای امور مختلف از جمله مهاجرت کمتر از حد مطلوب است. حال وقتی شما در ترکیه به سر می بریدیا قصد رفتن به آن کشور را دارید باید بدانید که اگر به قوانین کشور  ترکیه آگاه نباشید ممکن از متحمل خسارت های جبران ناپذیری بشوید. با توجه به تغییرات جدید قوانین مهاجرت و مسائلی که به تازه واردان مربوط می شود شما قطعا به وکیل در ترکیه احتیاج پیدا می کنید، فردی توانا و با سابقه که بتواند بهترین مشاوره را در مسائل مختلف ارائه دهد.

مواردی که شما نیازمند وکیل در ترکیه هستید :

  • مهاجرت به ترکیه
  • اخذ شهروندی ترکیه
  • خرید ملک در ترکیه
  • ثبت شرکت در ترکیه
  • طرح و پیگیری انواع دعاوی حقوقی و کیفری
  • ازدواج در ترکیه

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم ؟

اولین مرحله برای پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه این است که بدانید دقیقا در چه زمینه ای احتیاج به وکیل هستید، امروزه وکالت امری ست تخصصی بنابراین هر وکیلی نهایتا در یک یا دو حوزه متخصص هستند. بعد از این مرحله شما باید به جستجو بپردازید، از دوستان و آشنایانی که با تجربه ای مشابه شما به وکلا مراجعه کردند مشورت کنید و متوجه آن بشوید که در منطقه ای که شما زندگی می کنید کدام وکلا فعالیت می کنند، وکیل در ترکیه از طریق انجمن هایی که در منطقه هر استان وجود دارد به مردم معرفی می شود، می توانید برای کسب اطلاعات از آن ها کمک بگیرید، نهایتا از گوگل کمک بگیرید!

باید ها و نباید ها در مورد وکیل در ترکیه

در مورد وکیل در ترکیه مواردی است که شما حتما باید به آنها توجه کنید. نباید به هیچ وجه سمت افرادی بروید که اداعای وکالت می کنند اما به شما هیچگونه مدرک معتبری در این زمینه نشان نمی دهند، سودجویان همیشه در کمین شما هستند!

مساله بعدی که باید به آن توجه کنید آن است که مجموعه ای که از آن ها خدمات حقوقی می گیرید چقدر تجربه دارند و متعبر هستند، ممکن است شما کار شما انجام شود اما با هزینه ای بالا و در زمان زیاد، پس شما باید به افرادی رجوع کنید که سال ها در این زمنیه تجربه دارند و می توانند به شما تضمین دهند که کار شما را با موفقیت به پایان می برند.

نکته پایانی این است در این روز ها وکالت کاری سخت و حرفه ای است و نیازمند تجربه و تلاش زیادی می باشد، پس در انتخاب وکیل در ترکیه سخت گیر باشید اما  اگر بعد از انتخاب تان به او اعتماد کنید، رو راست باشید، بیهوده مانع کار ها نشوید و در پرداخت حق الوکاله هم خوش قول باشید و  به عهد خود عمل کنید.

تجارت الکترونیک پارسیان

کسب و کارهای امروزی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارتباط ایمن و سریع با سامانه‌های پرداخت هستند. ایجاد دسترسی سهل و ساده برای صاحبان کسب و کارها به امکانات گسترده شبکه پرداخت کشور هدفی است که بسیاری از شرکت¬ها و مجموعه¬های اکوسیستم پرداخت دنبال می‌کنند.

ایجاد یک کسب و کار جدید درگیر مشکلات فراوانی است که کسب مجوزهای قانونی و ارتباط با عرضه کنندگان خدمات زیرساختی، بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. دسترسی به خدمات شبکه پرداخت کشور،یکی از مهمترین این موارد است که همواره با دشواری انجام شده. 

در این بین حضور اکوسیستم استارتاپی با حمایت مراکز رشد و شتابدهنده¬ها توانسته¬اند با خلاقیت و توان نوآورانه روح تازه¬ای در این عرصه باشند. نوتاپی استارتاپی با حمایت *شتابدهنده فناوری نوتاش* است که راهکاری یافته تا این مشکلات را رفع، مسیر راحت و ایمنی برای دسترسی کسب و کارها به زیرساخت‌های شبکه پرداخت کشور ایجاد کند.

نوتاپی با برخورداری از امکانات شرکت *تجارت الکترونیک پارسیان* (پککو) خدمات ارائه *درگاه‌های پرداخت اینترنتی* را به این کسب و کارها و مشتریان خود عرضه می‌کند. این خدمات که متکی بر بستر فراهم شده توسط یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک کشور است، راه ورود سهل و سریع را برای متقاضیان فراهم می‌سازد.

با استفاده از خدمات نوتاپی، صاحبان کسب و کارهایی که مایل به فروش محصول یا خدمات خود  به روش عرضه در *فروشگاه‌های اینترنتی* هستند، از امکانات وسیع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرداخت¬های اینترنتی بهره می¬برند. این خدمات که در بستری ایمن و چابک عرضه می‌شود، در ارزیابی‌های دوره‌ای سامانه‌های نظارتی بانک مرکزی حائز بهترین امتیازات شده و همچنان در فهرست بهترین‌ و ایمن¬ترین خدمات تراکنش‌های مالی الکترونیک کشور قرار دارد.

برخورداری از سامانه پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷ روز هفته کارشناسان مجرب، مشتریان نوتاپی را در ادامه مسیر نیز مطمئن می‌سازد. این در حالی است که خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی نوتاپی رایگان و بدون هیچ کارمزدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و این کسب و کارها قادر هستند تراکنش‌های مشتریان خود را از هر حسابی در شبکه بانکی کشور دریافت کرده و به هر حسابی که تحت اختیار دارند واریز کنند. 

بی نیازی از پرداخت کارمزد، سرعت و پایداری شبکه، برخورداری از پشتیبانی شبانه¬روزی تنها مزایایی نیست که در اختیار مشتریان نوتاپی قرار دارد. خدمات نوتاپی در واقع ارائه امکانات یک درگاه پرداخت مستقیم است که مبالغ تراکنش‌ها را طبق قوانین شاپرک، ایمن و بدون وقفه به حساب پذیرنده منتقل می‌کند و همه این خدمات در حالی صورت می¬گیرد که فرآیند دریافت، فعال‌سازی و راه¬اندازی درگاه پرداخت در مدت کمتر از  ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

نوتاپی خرسند است که در شرایط دشوار اقتصادی کشور امکاناتی را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارها تمرکز اصلی خود را روی جلب مشتری و ارائه بهترین خدمات قرار دهند و با اطمینان کامل از خدمات نوتاپی، تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون دغدغه مدیریت کنند. نوتاپی نه تنها ارائه کننده درگاه ایمن و سریع و بدون کارمزد تراکنش مالی بلکه بستر تقویت کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت در کشور است.